سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Diablo Immortal بیش از 24 میلیون دلار از بلیزارد درآمد داشته است

نظر

گفته می شود که بازی Diablo Immortal بیش از 24 میلیون دلار از بلیزارد درآمد داشته است

این بازی موبایل علیرغم انتقاداتی که نسبت به تراکنش‌های کوچک آن وجود دارد، بیش از 8 میلیون بار دانلود شده است
Diablo Immortal در دو هفته اول عرضه بلیزارد بیش از 24 میلیون دلار درآمد داشته است.
این بر اساس داده‌های ابزار هوشمند بازار Appmagic است که اولین بار توسط Pocket Gamer منتشر شد و نشان می‌دهد که عنوان موبایل در مدت مشابه بیش از 8.5 میلیون بار دانلود شده است.
بر اساس گزارش ها، این امر باعث می شود Diablo Immortal Blizzard پس از نسخه موبایل بازی کارتی Hearthstone، دومین پردرآمدترین در فضای موبایل باشد.
طبق گزارش ها، این بازی در ایالات متحده محبوب ترین است، جایی که کاربران 43 درصد از کل درآمد را به خود اختصاص داده اند، در حالی که کره جنوبی 23 درصد را تامین کرده است.
ژاپن، آلمان و کانادا هشت درصد، شش درصد و سه درصد را تشکیل می دهند که 17 درصد باقی مانده از درآمد از بازارهای دیگر است.
با وجود عملکرد درآمدی قوی، Diablo Immortal با استقبال متفاوتی از سوی کاربران مواجه شده است. در اوایل این هفته، امتیاز کاربران متاکریتیک بازی به 0.2/10 کاهش یافت - پایین ترین امتیاز در تاریخ وب سایت.
لازم به ذکر است که امتیازات کاربران متاکریتیک نیازی به مدرکی ندارند که نشان دهد کاربر حتی قبل از ارسال امتیاز بازی را انجام داده است و عوامل دیگری مانند جنجال‌های اخیر  اکتیویژن بلیزارد  ممکن است بر آن تأثیر داشته باشند.
Diablo Immortal در 2 ژوئن برای iOS و  Android و به عنوان یک نسخه بتا باز برای رایانه شخصی منتشر شد، اما  به سرعت با استقبال منفی  به دلیل تمرکز شدید آن بر روی تراکنش های کوچک مواجه شد.