سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چیتر های Call of Duty اکنون سلاح های خود را از دست خواهند داد

نظر

جدیدترین تکنیک کاهش تقلب چیتر ها را خلع سلاح می کند
اکتیویژن اقدام جدیدی را برای جلوگیری از کلاهبرداران در Call of Duty: Vanguard و Warzone فاش کرده است .
"خلع سلاح" یک تکنیک کاهش تقلب است که توانایی کاربر برای وارد کردن آسیب را از بین می برد.
Activision در یک پست وبلاگی گفت: "همانطور که از نام آن پیداست، هنگامی که متقلبان شناسایی می شوند، ما به سادگی اسلحه های آنها را از آنها دور می کنیم (از جمله مشت های آنها) .
یک تکنیک کاهش‌دهنده که قبلاً فاش شده بود، Damage Shield ، می‌تواند توانایی بازیکنان را برای وارد کردن آسیب جدی به دیگران در صورتی که سرور تشخیص دهد که آنها در بازی در زمان واقعی دستکاری می‌کنند را غیرفعال می‌کند.
دیگری به نام Cloaking ، نه تنها بازیکنان معمولی را برای متقلبان نامرئی می کند، بلکه گلوله ها و صداهای پخش کننده های قانونی را نیز غیرقابل تشخیص می کند.
Activision گفت: "هدف از اقدامات کاهشی، نگه داشتن متقلبان در بازی برای تجزیه و تحلیل داده های آنها و در عین حال کاهش توانایی آنها برای تأثیرگذاری بر تجربه یک بازیکن قانونی است."
داده‌های جمع‌آوری‌شده توسط ناشر نشان می‌دهد که از آنجایی که اقدامات کاهشی فعال هستند، شاهد کاهش گزارش‌های متقلبان هستیم – «یا به این دلیل که بازیکنان در امواج ممنوعیت غرق می‌شوند یا رفتار بد آنها مانع از سرگرمی مشروع شما نمی‌شود (زیرا ما منقطع راه پلید آنها)».
البته بزرگترین عامل بازدارنده تقلب همچنان ممنوعیت هایی است که روزانه و اغلب در موج های بزرگ صادر می شود.
از زمان به‌روزرسانی قبلی خود در اواخر آوریل، Activision گفت که بیش از 180000 ممنوعیت جدید در Warzone و Vanguard صادر کرده است.