سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تیم Sonic می گوید که نمی خواهد عناصر فیلم را وارد بازی کند

نظر

تیم Sonic می گوید که نمی خواهد عناصر فیلم را وارد بازی کند

رئیس تیم Sonic پیشنهاد کرده است که او تمایلی به آوردن عناصر از فیلم‌های اخیر Sonic the Hedgehog و قرار دادن آنها در بازی‌های ویدیویی آینده ندارد.
با استثناهای نادر (مانند شخصیت تیلز)، فیلم‌های سونیک دارای بازیگران جدیدی از بازیگران و طراحی‌های تغییر یافته در بازی‌های ویدیویی هستند، و همچنین داستان‌های منشأ جدیدی را به Sonic و Knuckles می‌دهند.
تاکاشی ایزوکا ، رئیس استودیو، در مصاحبه‌ای با VGC در مصاحبه اخیر با Sonic Frontiers گفت که ترجیح می‌دهد بازی Sonic را به عنوان هسته اصلی بازی‌های ویدیویی حفظ کند و سعی کند سری را گسترش دهد تا مخاطبان بیشتری را جذب کند.
او گفت: «از آنجایی که فیلم سونیک از جایی که بازی شروع شد آمد، تلاش برای گرفتن کیفیت فیلم و چسباندن آن به بازی واقعاً خوب کار نمی کند.
کاری که من می‌خواهم انجام دهم این است که به بازی Sonic خود وفادار بمانم و واقعاً بازی Sonic را گسترش دهم تا ایده‌های جدیدی را به کار ببرم که مردم را در مورد بازی‌های جدید هیجان زده کند.
«در بازی‌های موبایلی ما، «Movie Sonic» را داریم که به عنوان یک شخصیت مهمان ظاهر می‌شود، و این نوع همکاری بسیار خوب است زیرا افرادی هستند که فیلم را دیده‌اند و فقط شخصیت را از طریق آن درک می‌کنند.
اما بازی سونیک واقعاً ماهیت اصلی شخصیت است، بنابراین به جای اینکه سعی کنم فیلم را بگیرم و آن را در داخل بازی قرار دهم، واقعاً می خواستم بازی را گسترش دهم تا برای همه جذاب باشد.
او افزود: «فکر می‌کنم داشتن Movie Sonic به‌عنوان یک شخصیت مهمان عملی است و مطمئناً کاری است که ما انجام خواهیم داد، اما حفظ ماهیت و هسته سونیک در بازی‌ها و سپس گسترش آن احتمالاً کاری است که ترجیح می‌دهم انجام دهم. به جای اینکه سعی کنید در [فیلم] بوق کفش بزنید."
Sonic the  Hedgehog با موفقیت غافلگیرکننده‌ای همراه بود و تبدیل به پرفروش‌ترین اقتباس از بازی‌های ویدیویی تمام دوران در ایالات متحده شد. در اوایل سال جاری، رکورد فیلم اصلی با دنباله آن بالاتر بود و پارامونت پیکچرز و  سگا  تایید کردند که  سومین فیلم سونیک و یک مجموعه تلویزیونی لایو اکشن  وارد تولید شده‌اند.
Iizuka در مورد موفقیت این فیلم ها گفت که این یک چالش خوشایند برای تیم Sonic است زیرا اکنون مخاطبان بیشتری برای رضایت از نسخه های بازی خود دارد.
«به دلیل موفقیت فیلم‌ها، متوجه می‌شویم که به مخاطبان وسیع‌تری از افرادی دسترسی پیدا کرده‌ایم که شاید قبلاً این بازی را انجام نداده‌اند، یا آن‌قدر زیاد آنها را بازی نمی‌کنند. این گروه وسیع تری از طرفداران هستند که باید از هم اکنون شروع به تولید محتوا کنیم.
صادقانه بگویم، این همه ما را بسیار خوشحال می‌کند، زیرا اکنون افراد بیشتری داریم که می‌توانیم محتوا را برایشان بیاوریم. با این حال، این یک چالش است، زیرا ممکن است گیمرهای جدیدی داشته باشیم یا افرادی که بازی های قبلی سونیک را بازی نکرده اند، بنابراین فکر نمی کنیم بتوانیم با یک بازی که تمام مخاطبان را هیجان زده کند، وارد میدان شویم.